torsdag 8 november 2012

Tankeflow


Jag tror inte att det finns något sådant ord som tankeflow, men det är precis det jag har nu. Ta uttrycket "Alla vägar bär till Rom"; precis så är det i mitt huvud. Nej, jag är inte på väg till Rom utan mina tankar knyts ihop till ett stort och härligt sammanhang.

Både i mitt arbete och i mina studier har jag den här veckan tagit del av kunskaper och erfarenheter som befruktar varandra och leder till ett inre lugn. Från mängder av trådar att knyta ihop så har jag istället en stor och fint knuten rosett.

Nu vill jag bara grotta in mig i mitt tankeflow och inte ta in något mer på jättelänge... eller åtminstone fram till i morgon då jag träffar härliga människor igen. 


Katarina

3 kommentarer:

  1. Sådant är berikande och riktigt lyckoblippar som jag brukar kalla det! Och jag ser ju att spången leder precis till där du är i tankarna!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen vad härligt det låter med tanke flow! Låter som du mår riktigt bra och är full av harmoni, härligt! Ha en fin helg kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så vacker bild, som tydligt visar och får mig att förstå och känna hur det är för dig :)
    Fortsätt i ditt sköna flow, och ha en fin helg!
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...