tisdag 11 mars 2014

Äntligen bokrea!


Alla ni andra bokälskare har säkert redan besök bokrean på riktigt och gjort några fynd. Själv blev jag sjuk när det var dags för bokreastart och glömde sedan bort den. För några dagar sedan hamnade jag på bokrea på nätet och köpte några böcker. En var visserligen inte på bokrean, men den fick följa med ändå. Igår kom paketet och jag blev helnöjd med nästan alla. Det var bara en av kokböckerna som kändes lite tråkig.


Efter att ha köpt systrarna Eisenmans bok Mingelmat för några år sedan kändes Två systrars söta som ett bra köp, och det var det. Mums, vad mycket smaskigt det fanns att baka! Rosendals Trädgårdscafé vara bara oemotståndligt vacker att bläddra i. Det är ju ett av mina favoritställen i Stockholm.Innan floden tar oss är en bok som jag varit på gång att köpa ett tag, och nu blev det av. Så nu har jag äntligen fått lite bokreakänsla i mig.

Katarina


2 kommentarer:

  1. Åhh Sagan om den lilla gumman!! :)

    Bokrean här där jag bor är verkligen inget att hurra för. Tur att jag har massor av olästa böcker att välja bland i hyllan.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Tur att man kan handla på nätet! Jag var inte hemma när bokrean var, så jag hade förbeställt. Fast man vet vad man har beställt är det ändå så spännande när paketet kommer... Vill gärna höra vad du tycker om Helena Thorfinns bok, har funderat på att läsa den... //kram maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...