torsdag 3 februari 2011

Drömmer en stund till



I går skrev jag om drömmar och om människor som tar tag i sina drömmar och försöker uppfylla dem. Själv skulle jag ju försöka fundera på om jag kunde ställa in fokus på någon speciell dröm bland alla de som finns i mitt huvud. Mitt problem är inte idéerna utan att hålla fast vid en idé och fullfölja den. Det finns ju så mycket kul att hitta på i livet! Jag får nog fundera ett tag till...

Vilka drömmar har du?

I dag har jag i vilket fall pysslat med något som jag tycker om, längdskidåkning. En hel hög med skolbarn var med och åkte och var riktigt tappra i det mycket isiga spåret. Själv fick jag träna på att åka skate för att kunna ta mig fram. Träningsvärk i morgon kan jag tro.


Jag tycker så mycket om vita blommor och i dag kom maken hem med en kruka vita krokusar. Jätteglad!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har med många spännande tankar! Vad glad jag blev som hittade hit!
    Jag håller på att genomföra en av mina drömmar just nu - att starta eget!:) Har gått i många år innan jag blev sjuk och drömt men aldrig riktigt vågat ta steget. Nu gör jag det!! Sedan finns det ju fler drömmar, en del behöver man kanske inte förverkliga, de kan man bara njuta av som de är!:)
    På återseende!
    Mvh Milla

    SvaraRadera
  2. Mysig blogg du har. Tack för titten och möjligheten att hitta hit till dig :)
    Jag har drömt i många år att ta tag i mitt intresse Feng shui och nu är jag ÄNTLIGEN igång med mitt nystartna företag i feng shui. Det är en fantastisk känsla :))
    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...