torsdag 21 november 2013

Här var det dubbat!


Precis när jag hade gett upp hoppet om att få tag i dessa skor i min storlek så fanns de bara där i en sportaffär i Stockholm. Jag tänkte att jag kan väl fråga en gång till om de har Icebug hero storlek 36 och väntade mig svaret "Nej, vi tar inte in så små storlekar, men kolla på nätet"(där har jag kollat och kollat och de har varit slutsålda). Då säger killen i affären : "Javisst har vi det och du har tur för vi säljer dem till halva priset just nu". Provade och gjorde en bra affär.

Nu funderar jag på hur jag ska kunna gå in dem som jag brukar gå in löparskor. Nämligen ha på dem inomhus under några dagar för att känna efter om jag ska behöva skavsårplåster någonstans när jag drar iväg på första löpturen. Det går ju inte! De är ju dubbade!! Det skulle inte bli populärt om jag började traska runt med dem inne i huset. Jag får väl ta små promenader i närheten innan jag drar iväg på riktigt. Helst vill jag ha dem redan på måndag när jag ska springa med tjejerna som springer lite längre än jag brukar.

Katarina

2 kommentarer:

  1. Har gjort som du....investerat i nya skor men walking skor:) dock utan dubb....här blir det broddar istället. Så klokt av dig att skydda dig mot halkan.
    Ha det fortsatt gott vännen
    /Lollo

    SvaraRadera
  2. Vilka bra skor!! Tänk så otroligt egentligen vilka grejer det finns att välja bland. Sånt som tidigare bara fanns i drömmarna.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...