måndag 21 januari 2013

Lite mer bokutmaning


För ett år sedan hängde jag på Bokutmaningen som innebar att man antingen skulle läsa en titel eller en författare per bokstav i alfabetet. Tyvärr lyckades jag inte genomföra utmaningen under 2012 utan gör den permanent istället och utökar den med ytterligare en lista.

Jag passar på att efterlysa titlar på följande bokstäver: Q, W, X, Y, Z, Å. Om du har ett tips på en titel på någon eller några av dessa bokstäver så hoppas jag att du skriver en rad i kommentarsfältet.

Katarina

2 kommentarer:

  1. Jag skall också ge mej på detta med bokutmaning, men jag får göra som du ha den mer permanent,hinner inte läsa så mycket men att göra två listor. Två tips: Åskgudens son av Paasaliina och Zen och konsten att köra motorcykel av Robert M Pirsig.
    kram Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipsen! Du får lägga upp en liten blogg med dina listor så att fler får ta del av vad du läser.

      Kram Katarina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...