torsdag 9 juni 2011

Pillerjobb...

En av Sommarflickorna från i lördags gör så fina kort.
Jag begriper inte hur man kan ha sådant tålamod med att klippa, limma, trycka och skriva snyggt.
Det är tur för mig att hon har det, 
för nu kommer jag alltid ha de snyggaste korten att skicka och ge bort.



Jag ska börja med operation övertalning så att hon vill dela marknadsbord med mig 
på Bondens Marknad i min lilla by i september.
Det är så kul att vara med på marknaden eftersom man träffar så många trevliga människor.



Nu är det många år sedan jag var med på Bondens Marknad,
men helgens evenemang gav mersmak....
...faktiskt mest för att det var så kul med alla människor.





1 kommentar:

  1. Vilka superfina kort!! Sånna skulle man haft...bra o ha liggande när det kommer en födelsedag, fest eller bara skicka för att man vill!

    Buss ja, det har du ju nämnt tidigare. Tänker om ni iaf kommer förbi Langfjordhamn på tur mot Alta?
    Iaf, det blir en upplevelsesrik resa, O vacker!

    Klem Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...