lördag 6 december 2014

Ligger efter...


... ja, det gör jag. Ligger efter  alltså, fast inte så mycket egentligen, bara lite med blogg, julpysslande och hemmafix.

Som ni ser på bilden så genomförde jag Tunnel Run och det var en riktig adrenalinkick. Det kändes nästan som om jag hade vunnit när jag kom i mål efter en mil i Norra länkens tunnelsystem. Extra bra kändes det eftersom jag tre dagar innan loppet ramlade ner för trappan hemma och slog upp ett sår under foten samt att foten svullnade upp något. Med alla möjliga huskurer och en hel del adrenalin fick jag i foten i ett par gamla löparskor och drog iväg. Trots detta så förbättrade jag min miltid med ungefär 5 minuter. Nu är målet att komma under en timme, vilket skulle göra mig mycket nöjd.

Tyvärr har jag inte kunnat springa något alls sedan Tunnel Run eftersom kroppen tydligen hade planerat in en förkylning. Efter två veckor är jag fortfarande snorig, hostig och tät i bihålorna. Fast idag känns det ändå som om jag är på väg mot det bättre.

Ha en skön helg!
Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...