söndag 19 augusti 2012

Tidigt intresse

Häromdagen ficka jag ett mail från min pappa med rubriken 
"Tidigt intresse". 

Gissa om jag blev glad när jag såg bilden han hade bifogat.
Tack, tack pappa!


Det är ett fotografi från min barndom och man kan ju tydligt se att mitt intresse för fotografi började tidigt. Utifrån kläder och frisyr kan jag ana att jag är runt 6-7 år gammal.

Självklart fotograferade jag växter... på nära håll...

En del intressen håller tydligen i sig genom åren.
Har du något intresse som du började med när du var barn och håller på med fortfarande?

Katarina


4 kommentarer:

  1. Såå rart! Vad fin du är där du sitter fokuserad genom kameralinsen :)
    Vad jag gillar fortfarande? Kanske är det skrivande (om än i liten skala) men, har alltid gillat att uttrycka mig i skrift ;)
    Ha en fin dag
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Gullig bild! Och roligt att din far plockade fram den nu!
    Och svar på din fråga: ja! Fotografering. Det är väl det som sticker ut mest även om jag är mindre nitisk nu än jag var tidigare. Sen kommer trädgård och handarbete, dom tre grejerna debuterade jag med tidigt och det hänger med.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Men så mysigt! Förstår verkligen att du blev glad :)

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig bild att få.

    Efter att ha samlat på frimärken, läst böcker, samlat på små, små vindruvor och haft hästar som ett fritidsintresse när jag var liten så är det bara bokläsningen som fortfarande hänger med. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...