onsdag 20 juni 2012

Så himla glad och nöjd!


Är just nu bara så himla glad och nöjd över mig själv. 
Ja, det får man faktiskt vara...
Årets universitetsstudier är avslutade med ett VG på sista examinationsuppgiften.

Tror nog också att familjen är ganska nöjd eftersom de slipper höra att jag måste plugga på helgerna jämt och ständigt.
De slipper också inlämningsångestens våndor då man tycker att man inte kan någonting, inte tror att man hinner och all litteratur ligger utspridd i hela huset.

Jag har några kollegor som även de har arbetat heltid och pluggat på halvtid på distans på universitetet. 
Hurra, hurra för dem (och mig)!

Som jag skrivit tidigare så väntar jag på ett förhoppningsvis positivt antagningsbesked i början av juli på speciallärarlinjen.
(Vet inte om familjen uppskattar tre år till med halvtidsstudier) 
Håll nu tummarna för mig!

Glad, glad, glad.....

2 kommentarer:

  1. Jag grattar, lyckönskar och håller tummen! Mina distansstudier blev jag klar med för två år sedan men minns mycket väl hur det var att jobba 75% och samtidigt plugga 75%...hur många timmar har ett dygn, egentligen?

    SvaraRadera
  2. Många grattis till dej! Håller tummarna såklart!
    Kramar Ewa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...