tisdag 26 juni 2012

Från skogen till staden



Idag ska jag lämna min lilla semesterbubbla och ta mig in till min "storstad" som är Karlstad. Jag ska bara följa strömmen och gå omkring och titta på allt onödigt och kanske handla lite nödvändiga saker.Såg på facebook att en kompis hade fyndat skor och stövlar igår; kanske jag också hittar några nödvändiga skor att fynda. Fast egentligen vet jag något som är mycket nödvändigt och det är en ny bikini. Få se om jag ramlar på någon som är värd mödan att prova. Det skulle kanske vara en med inbyggt regnskydd...

I vilket fall så tog limmet slut när jag höll på med klippböckerna igår så det blir en tur till Panduro för att köpa rull-lim (eller vad det nu heter). En tur dit brukar ofta innebära att man hittar fler saker som man inte visste att man behövde. Hur många av er har inte saker liggande hemma från Panduro som man hade tänkt använda men som nu ligger oanvända? 

Nu får jag nog piffa till mig lite om jag inte ska skrämma slag på civilisationen. Mot Karlstad som är en riktigt trevlig stad!

Katarina

5 kommentarer:

  1. Mysig blogg och jättefin bild!
    Hoppas att du får tag i mer lim.

    Ha en fin dag i Karlstad!
    / Katarina

    SvaraRadera
  2. Bikini med inbyggt regnskydd låter ju som en bra idé! :)
    Jovisst har man material från Panduro liggande ... men jag gillar att ha mycket att välja på när jag ska pyssla :)

    Jag önskar dig en underbar tisdag och lycka till med fyndandet.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Uuuh, jag borde också åka till stan, men jag drar på det så mycket det går. Antingen skyller jag på att det regnar för mycket och är obekvämt eller så är det för varmt (möjligen och sällsynt verkar det som). Och Panduro springer jag förbi.....eller går in och tittar men jag ser liksom inte, jag törs inte se, det blir bäst så!
    Lycka till idag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Jodå det ligger saker från Panduro både i min pyttelilla garderob och på vinden, men aldrig där jag tror att det skall ligga! Man blir ju alltid så inspirerad när man går dit vill göra så mycket!! Vad anvönder du för lim till dina klippböcker? behöver bra tips, hittar inget som fäster bra.

    kram Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du går till Panduro så visar de dig vilken som passar bäst. Nu använder jag en smal dubbelhäftande tejp.

      Kram Katarina

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...