onsdag 27 juni 2012

Återanvändning

Jag tog ju mig en tur till Karlstad igår och hade egentligen inga större ärenden planerade. Med mig hem hade jag limmet som var planerat men varken bikini eller skor. Fast det där med skor är egentligen inte riktigt sant eftersom jag ska hämta ett par sandaler på Naturkompaniet nästa vecka som jag beställde igår. Tyvärr var de inte på rea men de passade (vilket är en fördel).


Mitt största inköp gjordes på en av mina favoritaffärer i Karlstad; Myrorna. Jag brukar titta in där då och då och fascineras över vilka fynd man kan göra. Om det inte hade varit så att jag redan hade ett möblerat hem så skulle jag med lätthet och för en billig penning kunna möblera mitt hem från Myrorna. 

Min favoritavdelning är tavelavdelningen. Tavlorna kostar sällan över 200 kronor och de flesta verkar ligga på en hundralapp. Jag är inte ute efter något särskilt utan tittar mest och om jag ser något jag tycker om så kanske det blir ett inköp. Tänk vad kul att få "riktiga" ej massproducerade tavlor för en billig penning. Igår släpade jag hem två tavlor.


Det går att fynda annat än tavlor på Myrorna. Jag har en kompis som brukar hitta billiga pussel och jag brukar förälska mig i balklänningarna (har inte köpt någon ännu). Jag rekommenderar ett besök på Myrorna i Karlstad.

Idag tittar solen fram och det får nog bli uteliv en större del av dagen eftersom det gäller att passa på.

Ha en fin dag!

Katarina


1 kommentar:

  1. Myrorna är ett toppenstäle om man vill fynda. Förra året hittade jag en liten fin byrå som nu står i badrummet där jag förvarar alla "måste-ha-saker" som dagligen behövs. Bra va! :)

    Sommarkram till dig

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...