tisdag 27 mars 2012

Sitta stilla...

En del dagar blir det mycket stillasittande på jobbet framför datorn. I dag var det en sådan dag och kroppen bara skrek efter att få göra något fysiskt när jag kom hem. Då gällde det att dra lite nytta av energin och idag omvandlades den till att skura verandan så att även den kan möta våren. 

Som sällskap hade jag lillkatten som låg på ett renskinn i en stol och bara njöt. 


Trött i kroppen och nöjd med min dag ska ägna mig åt att inte göra någonting mer ikväll!


I dag har jag förresten varit mamma i 22 år eftersom det är äldste sonens födelsedag. 
Han kommer att bli firad på lördag och vi fick nöja oss med att gratulera honom med sång genom telefonen.

1 kommentar:

  1. Grattis till 22 åringen!! Âr det densamma som kan tänka sig o komma hit o jobba om en stund?!
    Krisen på lärare är konstant så han är så absolut välkommen o söka sig hit när det närmar sig!! Kul att det finns nån därute som vill hit.
    Klem Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...