onsdag 6 april 2011

Samlingar

Jag är ärligt talat ingen riktig samlare. 
Det grundar jag på att jag är jätteduktig på att slänga och rensa ut här hemma.
 Ändå, jag säger bara ändå så är det fullt både i källaren och på vinden med alla möjliga saker. Detta trots att sonen har tagit med sig en hel del till sin lägenhet.

Ibland känns alla saker bara för mycket...
Fast i helgen var det bra att ha ett lager att plocka ur.

Jag behövde mer utrymme för mina inredningstidningar 
samt hade ett hörn i hallen att piffa upp.

Då blev det lite rota runt i källaren och så här blev det:


Så nu är det slut med att klaga på alla möbler som står där nere.

Samtidigt som jag var där nere och letade 
hittade jag en hel del gamla och roliga kläder som jag faktiskt hade glömt bort. 
Mer om dem en annan gång...




3 kommentarer:

  1. Snyggt! Så bra att ha en egen skattgömma att plocka
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att hitta saker i gömmorna som man har glömt att man har! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Perfekt att kunna "fynda" hos sig själv! =)

    Klart man kan önska lycka till, tack så mycket! Vi får hoppas han kan charma domaren ;-)

    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...