söndag 27 februari 2011

Prickar

I går kom leveransen från Stoff och Stil vilket innebar känsla av julafton. Trots att man vet vad paketet innehåller är det lika spännande varje gång. Allra bästaste "grannkärringen" hade också beställt tyger i den här sändningen. Hon hade verkligen lyckats med sin kombo av turkosa tyger med prickar och blommor. Måste nog be om att få fotografera när hon sytt klart och få lägga ut.

Min beställning andades sommarlängtan med plastade dukar till uteborden på altanerna och alla var prickiga. Det blev även ett tyg i turkos med både prickar och blommor. Som vanligt vet jag inte vad jag ska ha det till. Jag hade med lite all möjligt textilplock i min beställning också, så kallade bra-att-ha-saker.





Flyttningen gick riktigt bra igår. Nu är sonen installerad i en mysig lägenhet och när vi lämnade honom höll han på med att plocka in saker i skåp och hyllor. Ska bli kul att se när allt är klart.

1 kommentar:

  1. Fina tyger. Jag gillar prickar, köpte t o m prickiga servetter nyss ;))
    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...