måndag 13 december 2010

Att glädja någon

När jag började blogga handlade det mest om att jag ville ha någonstans att visa mina foton och hålla kontakt med släkt och vänner. Det var ett försök mest på skoj. I går passerade jag 1000 besökare. Jippie! Inte mycket för många men en stor siffra för mig. Jag har en bekant som har 1000 besökare per dag och det är mycket. Själv  tycker jag att det är stort att min sida har visats 1000 gånger.

Jag har en mycket god vän som följer min blogg och som säger att hon får energi från det hon ser och läser. Det gläder mig av hela mitt hjärta att jag kan ge det till någon. Det sägs ju att ge är den största gåvan och då får vi inte glömma det givande som handlar om att bry sig om och dela med sig av sig själv. 

Tack alla ni som tittat in till mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...