måndag 11 oktober 2010

Min dag

I dag är det min dag! Jag har fått många goa hälsningar från vänner, släktingar och bekanta. Alldeles nyss ringde min barndomsvän och gratulerade. Vi har alltid retats med glimten i ögat om vem som är äldst. Nu är det nog snarare tvärtom att det är den som är yngst som har lite bonus. Just nu är det jag som till siffran är äldst, men allra gladast är jag ändå för min barndomsvän.

I dag pratade vi lite om vad man gör med den lilla fritid man har. Vi kom nog fram till att det är viktigt att försöka göra det man verkligen vill på den lilla fria tid man har. Jag tycker också att det är bra att spara på tillfällen då man har känt att man mår riktigt bra. Då kan man plocka fram känslan när man behöver lite styrka och energi. Jag har ett foto från sommarens fjälltur som ger mig styrka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...