onsdag 28 december 2011

Nya kunskaper

Just nu njuter jag av lyxen att ha lite tid över. 
Mina veckor fylls i vanliga fall ganska snabbt eftersom jag både jobbar och pluggar. 
Det är alldeles självförvållat, kul och tidskrävande. 

Det leder dock till att mina intressen hamnar lite i skymundan. 
Det har inte blivit mycket av varken fotografering, bloggande eller sömnad under den här hösten. 

I dag tog jag mig tid här på morgonkvisten för att lära mig göra collage så nu blir det många collage på bloggen framöver. 

Alldeles strax ska ta tag i mitt andra kunskapinhämtande och skriva klart en läslogg och lämna in. 


Det var riktigt kul med fotomodeller som stod still och inte ylade: 
Neeej! Jag vill inte vara med på kort!

Tack tomtarna!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina tomtar : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Fint :)
    Det ska jag ta tag i. Att lära mig göra collage. Har inte fått till det än.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...