onsdag 13 april 2011

Men hallå...

...har någon sett tidstjuven?
 Nu är jag klart drabbad... det är någon som stjäl tid av mig. 
För er som har läst boken "Momo - eller kampen om tiden" av Michael Ende vet att tidstjuvar är livsfarliga och måste stoppas. 

Nyss var det lördag och helt plötsligt är det mitt i veckan. 
Jag fattar ingenting! 

Jag hoppas att jag får fast mina tidstjuvar till påsk för då ska jag vara ledig och tiden ska gå så lååångsamt.


Nu ska jag andas lugnt och ta mig en kopp te.

Må så gott och spana efter tjuvarna...


4 kommentarer:

  1. Jag börjar bli innerligt trött att föra en ständig kamp mot klockan. det är bara så trist. Nej nu får det bli en kopp te för min del också :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Säg till när du hittar de där tidstjuvarna ;)
    Har varit tvungen att dra i min egna handbroms denna...

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Ja, de där tidstjuvarna får man allt hålla efter. ;) Det är så himla lätt att det bara rullar på och får upp en hastighet som är svår att hänga med i.

    Jag hoppas att det lugnar ner sig för dig snart Katarina och du får möjlighet at låta livet gå långsamt i påsk. :)

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Håller med om att tiden går vansinnigt fort just nu, man hinner inte riktigt med!

    Det var en underbar färgklick med fjädrar du bjöd oss på!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...