tisdag 1 februari 2011

Torkning av tvätt

Nu är jag trött på att torka tvätt inomhus! Jag vill inte stå i en källare och hänga tvätten utan jag vill UT i trädgården och känna frisk doft. Fast nu kommer det att bli lite nyordning när det är dags för torkande vårvindar...

... så här ser vår torkvinda ut just nu. Lite för mycket snö??


Nu är det nog dags för något mer estetiskt tilltalande

Den här hittade jag på Allt i Hemmets hemsida

Får se om det går att hitta en bra plats i vår trädgård som mestadels sluttar. Om det inte alls vill sig så lär det finnas torkvindor i trä. Vi får se...

1 kommentar:

  1. Oj då! Tänk vilka krafter som snön för med sig.

    Jag längtar också efter att få hänga tvätt utomhus - det är så ljuvligt och luktar så gott med nytvättade kläder som torkat i sommarvinden :)

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...