fredag 4 juni 2010

Detta ljuvliga äppelträd

Jag kan inte se mig mätt på mitt blommande äppelträd. Det är som om skönheten aldrig tar slut. Tänk om man kunde frysa tiden för att alltid ha det så här vackert. Fast det ena avlöser ju det andra i naturen och nya vackra saker kommer fram. 









Något som inte är lika vackert i vår trädgård är trädgårdskomposten. Den är gjord av en gammal hockeysarg och har sett sina bästa dagar. Det kanske kan bli ett projekt att åtgärda när hela huset är målat.


1 kommentar:

  1. Anneli Leijala6 juni 2010 kl. 00:12

    Hej, du har så bedårande foton så jag känner doften när jag betraktar dem.
    Idag haltade jag till Slottsparken och satte mig på första bästa bänk och blundade. En fantastisk doft spred sig i mina sinnen. Precis så känner jag när jag ser på dina foton. Fortsätt fotografera och dela med dig. /Vi som bor i stan.....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...