lördag 25 juni 2011

Midsommar = god mat

Midsommar innebär för mig att få äta god mat med goda vänner.
Ibland står vi för maten och ibland vännerna.

I år tror jag att vännerna överträffade allt och nu är ribban högt satt för kommande midsommaraftnar.
Fast det gör inget eftersom det är så otroligt gott med vällagad mat.

Jag lyckades fånga några maträtter på bild så att jag kan återuppleva njutningen om och om igen.

Ett stort tack till vännerna i Örebro som är makalöst duktiga på att laga mat!








5 kommentarer:

  1. Vattnas fint i munnen ;)
    Roligt med vällagad och god mat i trevliga vänners sällskap
    Ha en fortsatt skön kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du vad smarrigt det ser ut - kan du inte berätta vad det gröna är i de där "knytena"...Mat är verkligen en stor del av livets goda och vällagad mat i gott sällskap är något bland det bästa som finns!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag hungrig! :)

    Det ser väldigt smaskigt ut!

    Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Hej fina bloggvän och tack för alla goa kommentarer hos mig! vilka härliga matbilder jag blir hungrig när jag kikar in hos dig i dag! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Mmm, så gott! Nu blev jag hur hungrig som helst. :)

    Ta hand om dig Katarina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...