lördag 28 juni 2014

Godaste jordgubbarna efter 6 kilometer


Idag har löpartjejerna och jag sprungit Jordgubbslunken i Rudskoga i Värmland. Det blev 6 kilometer i hällande regn. Det var längesedan jag var så genomblöt att alla kläder gick att vrida ur. Belöningen till varje löpare var en liter jordgubbar vid målgången. Det var inte vilka jordgubbar som helst utan världens finaste, största, sötaste och godaste jordgubbar jag har ätit. Var tvungen att köpa med mig några liter med mig hem, så nu frossar vi i jordgubbar. Nu har jag inget lopp inplanerat innan november då det är dags för Tunnel Run i Stockholm. Fast man kan ju aldrig veta vad man kan övertalas till av löpartjejerna...

Katarina

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat. De jordgubbarna var nog i särklass de bästa nånsin :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Heja dej! Roligt att det går så bra med din löpning, och att sen få jordgubbar i pris! jag får bara hårda medaljer efter mina lopp;-)

    kram Ewa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...